"Він вже попрацював і продюсером. Добре розбирається у виробництві. Знає студійних людей, цеху, стан справ, потреби кіновиробництва", — пояснює режисер Роман Балаян.

Балаян також переконаний, що для розвитку українського кінематографу потрібно домагатися чесних форм кіновиробництва і кінобізнесу та "привчати" глядача до вітчизняного кіно в прокаті.

В цьому плані останнім часом є зрушення. Адже вже у жовтні в кінотеатральній демонстрації одразу кілька українських фільмів. Щоб побудувати нове, все-таки потрібно звертатися до досвіду попередників. І потім, є нерозуміння державних органів, що таке кіно. А це одна з форм інтеграції у світ, Європейський Союз зокрема ... Я хочу, щоб ми запропонували керівництву Міністерства культури і Держкіно своє бачення і розуміння ситуації. Та шляхи її вирішення,
— додав режисер.

Видання «Дзеркало тижня» володіє також інформацією про 120 підписів, зібраних співробітниками кіностудії Довженка за кандидатуру, та звернення на підтримку режисера, відправлене у Мінкульт.

Водночас, керівництво Держкіно більше схиляється до кандидатури екс-керівника Національної телекомпанії України Віталія Докаленка.

Як відомо, Олесь Янчук відомий за постановками історичних картин із національно-патріотичним акцентом. Серед найвідоміших стрічок — "Голод-33" (про трагедію українського голодомору), "Атентат — Осіннє вбивство у Мюнхені" (про убивство Степана Бандери), "Нескорений" (про головнокомандувача УПА генерала Романа Шухевича), "Залізна сотня" (про боротьбу бійців УПА на польсько-українському кордоні у 1944-1947 роках), сьогодні працює на кінофільмом "Таємний щоденник Симона Петлюри" (про головного отамана військ УНР Симона Петлюру).