Мову піару і бренду потенційні сучасні парафіяни розуміють куди краще, ніж промови проповідників. Тому, каже дизайнер Анатолій, він і вирішив поєднати два знайомих росіянам символу: поставив на рублі православний хрест. Церковний бренд він орієнтував на молоду аудиторію, а молодь нині більше вірує в силу грошей, а не молитви.

Так і народився новий символ — рублевий хрест. Розміщувати його автор пропонує на футболках, сумках, сувенірах. Можна використовувати символ для міток на Google Maps і туристичних картах. І тоді бути православним стане модно.

Розкрито у автора і тему скрепів.Не духовних. Таврувати рублевих хрестом він пропонує більш надійні для об'єднання країни скрепи — золоті, для грошей. Такий хрест, запевняє автор, принесе церкві чимало рублів і нових послідовників.

Чому б церкві не відкрити, наприклад, свою мережу бутиків? Не всі ж свічками торгувати,
— зазначає Патрушев.

Православний бренд швидко розійшовся по рунету. Правда, користувачі соцмережі впевнені, що, схрестивши рубль з хрестом, дизайнер натякав на корумпованість сучасного духовенства.

Церковне начальство не розглянуло в такому союзі хреста з рублем нічого хорошого. У РПЦ кажуть, що в такому піарі не потребують.