Укр Рус
5 серпня, 09:27
2

"Піксель" залишається: у Міноборони пояснили, як використовуватимуть новий камуфляж

Основні тези
  • Міноборони України затвердило новий камуфляжний малюнок ММ-25, але "піксель" також залишиться у використанні.
  • Рішення про затвердження нового камуфляжу було прийняте у відповідь на численні звернення військових.

У Міноборони пояснили, як використовуватимуть новий варіант камуфляжу ММ-25. Там наголосили, що "піксель" також залишиться.

Так, наразі про повну заміну чинного малюнка ММ-14 на ММ-25 не йдеться. Про це повідомляє 24 Канал із посиланням на Міноборони України.

Дивіться також Від радянського "Бутану" до ММ-25: який камуфляж носили ЗСУ за всю історію незалежності 

Як використовуватимуть ММ-25?

Зразки додаткового маскувального малюнка ММ-25 затвердили ще в червні 2025 року після численних звернень від військових.

Рішення про затвердження нового маскувального малюнка зумовлене численними зверненнями військовослужбовців, які виконують бойові завдання та вже використовують схожий візерунок. Наразі ж єдиним варіантом для них було придбання такого спорядження за власний кошт. Наше завдання – забезпечити військових необхідним обмундируванням та екіпіруванням, а також створити умови, щоб українські виробники могли офіційно забезпечувати армію необхідним речовим майном, 
– зазначив начальник ЦУРМЗ підполковник Максим Кайола.

ММ-25 використовуватимуть під час виготовлення предметів речового майна. Першу закупівлю уже оголошено. На 2025 рік заплановані постачання обмеженого обсягу – по 20 тисяч одиниць.

Закупівлі ініціювали за 5 позиціями.

"Наша мета – щоб військові отримали одяг, який відповідає їхнім реальним потребам, а виробники змогли якісно реалізувати ці замовлення", – зазначив директор програми речового майна ДОТ Микита Чічкан.

Зазначається, що від виробників уже надійшло понад 10 звернень для ознайомлення і вивчення маскувального малюнку та колірної гами.

Передбачається, що новий візерунок сприятиме більшій гнучкості у забезпечення армії необхідним спорядженням, а також розширить можливості для виробників.