Новий віртуальний магазин розташувався в підземці
5 липня 2011,
19:00
Читать новость на русском
Джерело:
membrana.ruЖителі Південної Кореї тепер можуть купувати продукти у віртуальному магазині прямо на станції метрополітену, використовуючи QR-коди. Нічого нового, якщо задуматися. Новим виявився підхід до створення мережі магазинів.
Ідея належить маркетологам, які працюють в мережі HomePlus, що належить міжнародному ритейлеру-гігантові Tesco. Дослідники ринку підрахували, що громадяни Південної Кореї так багато працюють, що у них майже не залишається часу на відвідування магазинів.
Але хочеш-не хочеш, хоча б раз на тиждень закупитися продуктами необхідно. На станціях метрополітену працівники Tesco встановили щити з наклеєними на них зображеннями полиць з товарами, підсвітили їх зсередини і отримали найпростіший віртуальний магазин.