Одна з найпоширеніших скарг, яку можна почути від батьків, що їхні малюки навідріз відмовляються брати до рук книжки. "Нічого дивного," — подумав якось одесит Володимир Усов, малим його теж нечасто бачили за читанням.

Отут і виникла ідея стартапу – зробити книжки інтерактивними. Так, щоб розповідь доповнювали ігри, звуки і мелодії. Мовляв, із часів першодрукаря Гутенберга чимало змінилось – потрібно розпочинати нову епоху у видавництві книг, поєднавши їх із сучасними технологіями.

Почали з улюбленого детектива – Шерлока Холмса. 5 історій буквально ожили і тепер читач не просто йшов за автором, але й сам долучався до розплутування справи. Так український Шерлок став найпопулярнішою книгою в Китаї і потрапив у ТОП-10 у США.

Читайте також: Найуспішніший український стартап 2015 року

Перший проект додав досвіду і натхнення, тож одесити перейшли до розробки інтерактивної книги "Гаджетаріум". Ідея така ж – наші діти оточені величезною кількістю пристроїв, а от як вони працюють і кому ними завдячувати – невідомо. Розробники вийшли з ідеєю на краудфандингову платформу Kikstrater і додали у бюджет проекту ще 10 тисяч доларів.

Дитячою літературою одесити не обмежилися. Від інтерактивних додатків історична література виграє не менше. Так з'явилась анімована розповідь про Чорнобильську катастрофу, доповнена архівними матеріалами, а згодом і хроніка Євромайдану.

Попереду амбітний план – осучаснити шкільні підручники. Це не лише допоможе зацікавити дітей наукою, а й допоможе вчителям краще зрозуміти своїх учнів – до прикладу, які розділи є найпопулярнішими, на які витрачають найбільше часу і де роблять найбільше помилок.
Незабаром обіцяють представити пілотний проект.