Гроші ніщо, імідж — усе! Для іноземної молоді в Україні головне — дешеві розваги, цигарки і алкоголь. Євро-2012 — унікальна можливість змінити негативне уявлення про Батьківщину у світі. Іміджева програма у нашої країни існує вже давно. Її затвердив ще колишній уряд, сьогоднішній продовжує політику по-своєму. Скільки коштує розкручування та чому Україна в очах світу ризикує так і залишитися краєм для дикунів - досліджував "Weekly.ua" у статті ″Україна. Чули про таку?″

Розпродаж зі знижками для своїх. Уряд затвердив перелік компаній, які підлягають приватизації цього року. Виявляється, ще ніколи українська влада при продажі енергооб’єктів не була настільки близька до інтересів українських олігархів і настільки далека від інтересів держави. Що, кому, а головне - за скільки продаватимуть - дізнавались "Экономические известия" у статті ″Растут только скидки″.

З дуба яблука не вродять. В Україні щедро дотують садівництво. Кожен українець, купуючи алкогольні напої чи пиво, платить зі своєї кишені збір на підтримку вітчизняного аграрія. Ідея приваблива, але не працює. За дванадцять років буму садівництва так і не зафіксовано. Вітчизняний товаровиробник не став домінувати навіть на власному ринку. Як схема нарахування дотацій на садівництво дозволяє розкрадати мільйони та створювати дефіцит овочів та фруктів - знає "Україна Молода" у статті ″І тільки ″дубчики″ засушені стоять!″