Олігархи влаштували дерибан "Укрзалізниці", — ЗМІ

23 лютого 2015, 10:46
Читать новость на русском

Мінінфраструктури визначилося з кандидатами на посаду глави Адміністрації залізничного транспорту України. Список фіналістів оголошеного наприкінці минулого року конкурсу переданий в номінаційну комісію.

Про це з посиланням на прес-службу міністерства повідомляють "Коментарі".

Керівництво Мінінфраструктури обіцяло провести конкурс максимально прозоро і відкрито, відбором кандидатів займалися фахівці рекрутингової компанії Talent Advisors, консалтингової компанії ЕBS та аудиторської компанії Deloitte. Тим не менш, список із двохсот претендентів (яких не збентежила запропонована зарплата в 12 тисяч гривень) так і не був офіційно опублікований.

Крім того, до процедури чомусь не привернули експертів-транспортників. У результаті, за даними видання, конкурс на заміщення посади генерального директора "Укрзалізниці" став прикриттям для кулуарних домовленостей між олігархами і прем'єром.

Про це свідчить той факт, що всі троє фіналістів — топ-менеджери підприємств Ріната Ахметова, Віктора Пінчука та Вадима Новинського. Джерела видання стверджують, що найбільші шанси на успіх має протеже Ахметова — генеральний директор "Корум Груп" Євген Ромащин. "Перебити" пропозицію недавнього господаря Донбасу іншим бізнесменам поки не вдається. Як повідомляється, вагому роль у цьому питанні зіграв прихід в міністерство Олександра Кави, який займався питаннями реформування залізничної галузі у часи Януковича.

Пошук нового керівника держпідприємства йде вже третій місяць, однак автори публікації не виключають, що результати конкурсу буде опротестовані, а сам він оголошений недійсним.

Формальна причина — жоден з фіналістів, жодного дня не працював у залізничній галузі, що не відповідає критеріям відбору, спочатку заявленим в конкурсі. Фактично ж результати конкурсу серйозним чином дискредитують нинішню владу в очах, як світової громадськості, так і власного народу.

"На сьогоднішній момент все, що ми бачимо по "Укрзалізниці", — це злодійство і дерибан з боку тих, хто наближений до влади", — прокоментував ситуацію президент Українського аналітичного центру Олександр Охріменко.

Також варто врахувати, що всього через кілька місяців запланована реорганізація Адміністрації залізничного транспорту в АТ "Укрзалізниця". А значить, вважає видання, доведеться проводити конкурс повторно.