Pepsi презентує новий візуальний стиль в Україні

11 квітня 2024, 10:30
Читать новость на русском
ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ

Бренд Pepsi представив свіжий оновлений образ, що знаменує собою перший масштабний візуальний редизайн за останні 14 років. Ця захоплива трансформація вже відбувається по всій Україні, і продукт у сміливій та сучасній айдентиці вже доступний у крамницях.

Pepsi з гордістю оголошує про запуск в Україні свого нового дизайну, який є частиною глобальної кампанії, розгорнутої у більш ніж 120 країнах світу, інформує 24 Канал.

Дивіться також Класичний стріт-фуд з усього світу: що варто спробувати та з чим комбінувати популярні страви

Переосмислений логотип Pepsi з яскравими електричними синім та чорним кольорами знаменує динамічний крок бренду у нову еру.

Оновлений логотип, який продумано поєднує елементи спадщини Pepsi із сучасним стилем, сприятиме зміцненню позиції бренду на ринку. За допомогою оновлення своєї культової кольорової гами та впровадження модернізованого логотипа з вібруючим пульсом Pepsi прагне встановити більш глибокий зв'язок зі своєю аудиторією.

Новий стиль Pepsi: дивіться відео

В Україні новий Pepsi – не просто напій, а запрошення відчути відданість бренду інноваціям та захопленню, яке можна знайти навіть у повсякденних моментах. Бренд продовжує взаємодіяти зі своїми споживачами через спільні захоплення, запрошуючи насолодитися яскравим смаком та незабутніми враженнями.