«Монополії створюються не для того, щоби поліпшити якість. Монополії створюються для того, щоб заробити більше грошей. Тому ми сподіваємось на розуміння збоку українських громадян і розуміння того, що так чи інакше всі ці так звані поліпшення будуть в результаті робитися за їх рахунок», — каже координатор громадського руху «Спільна справа» Олександр Данилюк.
На штрафмайданчик за клаксон
Втім, протестувальників біля Кабміну терпіти не захотіли. Працівники ДАІ робили спроби перешкодити акції протесту.
Авто в одного з таксистів намагались конфіскувати та відвезти на штрафмайданчик за використання клаксону.
Лише після втручання журналістів представники ДАІ вирішили обійтися попередженням.
Автолюбителі — не таксисти
У робочій групі Київської міської державної адміністрації акцію протесту вважають провокацією.
У відомстві кажуть, що до її складу ввійшли всі служби таксі, зацікавлені в покращенні якості перевезення.
«Прийшли всі, хто має бажання. Але в робочу групу з впорядкування таксі не може прийти клуб автолюбителів».
— заступник голови робочої групи при КМДА Андрій Антонюк
П’ять з чотирьохсот
У такстистів інша статистика. За їх словами, із 400 операторів, до складу робочої групи увійшли лише п’ять.
Заступник голови громадської спілки "Київський бізнес-клуб" Деніс Садоха каже, що вони просили внести їх до складу робочої групи, але в КМДА не відповіли.
У Мінінфраструктури, яке ініціювало нові правила перевезень, зазначають: роботу таксі краще регулювати на місцевих рівнях. Тому подібні робочі групи створюватимуть і в інших великих містах.
«Ми запросимо сьогодні основні міста, 5 мільйонників, і поговоримо так, щоб і пасажирам було комфортно, і люди, які працюють у таксі, а це досить важка праця, теж були захищені».
— міністр інфраструктури України Борис Колесніков
_______________________________________
Нагадаємо, новими правилами роботи на ринку столичного таксі влада хоче витіснити водіїв з тіні. За оцінками самих таксистів, це призведе до підняття цін на таксоперевезення по Києву вдвічі.