PPC Day: щорічна безкоштовна онлайн-конференція з контекстної реклами

5 грудня 2018, 12:19
Читать новость на русском

Хочете дізнатися, як отримувати максимальний ефект з реклами і як не витратити бюджет даремно? Тоді цей захід те, що зацікавить вас.

14 грудня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts запрошує всіх на безкоштовну онлайн-конференцію з контекстної і таргетованої реклами PPC Day.

А це означає, що не відходячи від екранів своїх моніторів, ви почуєте доповіді від представників таких відомих міжнародних компаній, як Google, Facebook, Busfor.ua, MOYO.ua, WebPromo, LivePage, UaMaster, Sotnik, MGID, Inweb, Comfy.ua, Serpstat, Hubber, Rookee і багатьох інших. Спікери розберуть реальні кейси та познайомлять вас з кращими інструментами оптимізації і контролю бюджету рекламних кампаній.

Що вас чекає в цей раз?

  • 9 годин корисної насиченою інформації;
  • 17 доповідей, побудованих на основі розборів реальних кейсів;
  • онлайн-спілкування в чаті і можливість задати питання спікеру в прямому ефірі;
  • бонуси, плюшки від організатор і партнерів.

Конференція буде особливо корисно, якщо ви:

  • власник малого чи середнього бізнесу, який хоче зрозуміти, як ефективно розподіляти бюджет на контекст;
  • інтернет-маркетолог, який хоче бути в тренді і знати про всі інструменти контекстної реклами;
  • PPC-фахівець, який хоче отримати найсвіжішу та корисну інформацію галузі комплексно;
  • менеджер проектів, який хоче розібратися, як правильно працювати з найефективнішим інструментом продажів онлайн.

Як потрапити на конференцію?

Участь в онлайн-конференції безкоштовна, вам всього лише потрібно зареєструватися. А щоб не пропустити найважливіше і мати можливість вивчити все до дрібниць купуйте доступ до записів і презентацій. До речі, зараз у вас є чудова можливість заощадити і придбати запис за стартовою ціною. Не пропустіть шанс!

Коли: 14 грудня, п’ятниця, 9:00 18:00 (по Києву)

Де: online

Організатори і спонсори: WebPromoExperts, WebPromo, MGID, Rookee, Hubber.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ!