Представники влади хочуть під вибори захопити 4600 площин "Октагон-Аутдор" – аналітик
Джерело:
фейсбук Анатолія ОктисюкаУ "наїзду" СБУ на великого оператора зовнішньої реклами "Октагон-Аутдор" можуть бути політичні причини – підготовка влади до дострокових парламентських виборів.
Про це пише на своїй фейсбук-сторінці політичний аналітик Анатолій Октисюк.
В експертних колах циркулює інформація, що СБУ прийшла з обшуками до "Октагону" за вказівкою з високих владних кабінетів. Мета – через гучні звинувачення в тероризмі захопити понад 4600 інформаційних площин, якими володіє ця компанія,
– пише експерт.
Він зазначає, що "під час виборів біг-борди коштують дуже дорого, і зовнішня реклама є одним з основних видатків партій та кандидатів".
Анатолій Октисюк звертає увагу на те, що власником компанії "Октагон-Аутдор" є громадянин ЄС, який "вже відчув на собі дію "інвестнянь" в особах СБУ і влади. Також з боку влади неодноразово згадують народного депутата від "ОПЗЖ" Вадима Столара як молодшого партнера".
Політичний аналітик прогнозує у зв'язку з "наїздом" на європейського інвестора ще один гучний інвестиційний скандал.
"Всі ми добре пам'ятаємо заяву президента Естонії, яка закликала європейський бізнес не інвестувати в Україну через те, що тут забирають бізнес. А інвестори не можуть себе захистити в судах та правоохоронних органах",- нагадав експерт про кейс естонського бізнесмена, у якого рейдери відібрали ТРЦ Sky Mall. Аналітик звертає особливу увагу на те, що "правоохоронні органи виконують політичні замовлення влади, і цей випадок в черговий раз показує необхідність пришвидшення реформи СБУ".
Експерт нагадує, що СБУ інкримінує "Октагон-Аутдор" тяжку кримінальну статтю "тероризм", звинувативши в начебто розміщенні реклами російських окупаційних адміністрацій в Криму та ОРДЛО. Хоча компанія вказує, що фізично втратила вплив на ці рекламні площини ще у 2014 році після анексії цих територій, а доказами СБУ є фото з інтернету.