Реактивний лайнер Audi S8 коштуватиме від 112 тисяч євро

15 листопада 2011, 11:56
Читать новость на русском

Якщо людина доросла до представницького седана, це зовсім не означає, що їй начхати на задоволення від водіння. Власник лімузина цілком може "прогнати" водія і сам сісти за кермо. Саме таким ентузіастам компанія Audi адресувала модель S8 третього покоління.

Потужний, легкий та добре збалансований седан. За його кермом нізащо не скажеш, що пересуваєшся на лінивому, незграбному лайнері. А все завдяки технологічному двигуну, блискавичному восьмиступінчатому "автомату" та ідеальним налаштуванням підвіски.

Технічні характеристики

Отож, під капотом - новий V8 4.0 TFSI. Передове програмне забезпечення та дві турбіни дозволили вичавити з нього 520 конячок! А тяга - як у тепловоза: солідні 650 Нм доступні вже з 1700 об/хв.

Як результат, авто, масою 2 тонни, катапультується до "сотні" майже за 4 секунди. “Монстр” Mercedes S 63 AMG, для порівняння, розганяється на півсекунди довше, хоча і “коней” у нього більше.

Розхід палива

Приємний бонус - при малому навантаженні двигун може відключати половину циліндрів, щоб економити пальне. У такому режимі середній розхід не перевищить 10,5 л.

Салон автомобіля

Салон автомобіля - вдале поєднання спортивного стилю та дорогих матеріалів обробки. Традиційно вже в базі є такі опцій, за які покупцям звичайних "авосьок" доведеться щедро заплатити.

Тут і адаптивний круїз-контроль, і мультимедійний комплекс з навігацією, і сидіння з масажером.

Технологія Audi drive select

Яскраві емоції від водіння підсилить пневмопідвіска, яка дозволяє змінювати жорсткість. Ще одна родзинка моделі - технологія Audi drive select. Вона пропонує 5 режимів роботи двигуна та системи повного приводу для різних швидкостей і типів покриття.

У продажу Audi S8 нового покоління з'явиться навесні. Орієнтовна ціна - 112 тис. євро.