Креатив не змусить ризикнути життям: що важливо усвідомити про рекрутинг
Рекрутинг у "Азові" діє понад 7 років. Ми були першопрохідцями: ми експериментували, боролися з бюрократією, думали над рекламою. Яскраві банери, професійні фотосесії, емоційні відео – ми випробували все.
Найважливіші речі потребують найпростіших слів
Сьогодні, коли кожен метр українських міст заповнений патріотичними закликами, а стрічки соцмереж рясніють кадрами з передової, ми втрачаємо здатність бачити головне. Про це заявив Святослав Паламар "Калина", інформує 24 Канал.
Читайте також Якщо командири хвилюватимуться за рейтинги – нам кінець: що не так з ініціативою Міноборони
Наша країна балансує на межі виживання, наші побратими потребують ротації, а фронту необхідне підкріплення – час відкинути маркетингові хитрощі!
Ми могли б показати вам героїчні фото наших бійців. Могли б написати зворушливий текст про те, як важливо боронити країну. Могли б зняти епічне відео про те, як виглядає війна. Але зараз час змінився.
У новій рекламній кампанії "Азову" ми прибрали все зайве і залишили лише текст. Без картинок. Без спецефектів. Без зайвого пафосу.
Не шукайте тут прихованих меседжів: політики чи знецінення рекламних кампаній інших підрозділів. Ми всі зараз робимо одну справу. Просто кожен шукає свій шлях достукатися до сердець українців. Наш шлях – це чесність і простота.
Бо жодні креативи не змусять людину ризикнути життям. Це рішення може прийти лише зсередини.
Військові втомились воювати й паралельно думати, як переконати співгромадян захищати власну землю. Військові не мають просити про допомогу. Не мають вигадувати креативи, щоб достукатись до твого сумління. Не мають змагатися за твою увагу з рекламою кави чи нового телешоу.
Тому ми просто нагадуємо: важливі дії, а не слогани!