Справжні "дороги життя": попри обстріли, на Харківщині кладуть рокадні траси
Попри постійні обстріли, на Харківщині дорожники прокладають рокадні дороги. Їх ще називають "дорогами життя", адже по них евакуйовують поранених військових і цивільних з прифронтових зон.
Прокладати їх дуже небезпечно, адже над працівниками часто літають ворожі дрони та авіація. Про це 24 Каналу розповіла кореспондентка Анна Черненко, зауваживши, що асфальт на Харківщину привозять з інших областей України.
Дивіться також Кілька людей залишаються під завалами: кадри жорстоких ударів по Куп'янщині
Рокадні траси на Харківщині
Кореспондентка зауважила, що в медіа є дуже багато повідомлень про роботу електриків, газовиків, рятувальників, медиків і правоохоронців. Однак є ще одна служба, якій варто подякувати. Мовиться про дорожників, які ремонтують рокадні дороги в Харківській області.
Рокадні дороги – це те, що місцеві називають "дорогами життя". Ними проходить евакуація з прифронтових населених пунктів цивільних та військових. Також по них перевозять гуманітарні вантажі,
– пояснила Черненко.
Такі дороги дуже швидко виходять з ладу, адже по них постійно пересувається техніка, а росіяни їх обстрілюють.
В Харківській області зараз не ведуться капітальні ремонти, але такі поточні повинні бути. На рокадних дорогах спершу планували зробити ямковий ремонт, але він не є ефективним. Тому дорожники покривають їх новими шарами асфальту.
Поруч немає підприємств, звідки можна було б взяти асфальт, тому його везуть з Краматорська. Відбувається своєрідне єднання, дороги на Харківщині, а засоби з інших областей,
– зазначила кореспондентка.
Заступник начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури Харківщини розповів, що рокадні дороги йдуть вздовж лінії фронту або ж є біля тих місць, звідки потрібно вивезти поранених. Перед тим як працювати, на цих ділянках провели розмінування.
Якщо в небі є якийсь розвідувальний апарат (ворожий дрон – 24 Канал), нам сигналізують і ми приймаємо рішення щодо припинення роботи,
– прокоментував він.
Керівник Харківського філіалу компанії Славдорбуд наголосив, що як тільки сутеніє, працівники завершують роботи, адже на вечір російських безпілотників стає більше, а також з'являється ворожа авіація.
Черненко додала, що робота дорожників є дуже нервова та небезпечна. Попри розмінування ділянок, часом бувають випадки, що щось могло залишитись. Фінансування робіт відбувається за кошт підрядних організацій.