Рене Лакост – "алігатор" у спорті й моді
Lacoste – французька компанія, заснована ще в тридцятих роках. Вона виробляє одяг, взуття, парфумерію, та різні аксесуари. А ще віддавна славиться тенісними кросівками, годинниками і різними шкіряними виробами, які в сумі створюють образ успішного та непоступливого чоловіка, у жилах якого тече "смілива і навіть небезпечна" кров.
Символом і логотипом компанії є усім відоме зображення зеленого крокодила. Рене Лакост був знаменитим французьким тенісистом, який досягнув популярності відразу в двох сферах: тенісі й моді. У 1926 році, беручи участь у Відкритому чемпіонаті США з тенісу, Рене Лакост носив зроблену власноруч білу сорочку з короткими рукавами із легкої трикотажної тканини.
У ній було напрочуд комфортно грати навіть у сильну спеку. Ця сорочка разюче відрізнялася від тодішнього тенісного одягу. У моді були традиційні "міські" сорочки з довгими рукавами.
Саме сміливість бути першим, і вміння вгризатися в ідею - наочно ілюструє логотип компанії.
Рене Лакост на тенісному корті
У 1927 році, під час кубка Девіса, американська преса прозвала Лакоста "алігатором" через суперечку про валізу з крокодилової шкіри. Капітан французької збірної пообіцяв таку валізу молодому спортсменові Рене Лакосту за перемогу на Кубку Девіса.
Читайте також: Які б'юті-експерименти принца Вільяма дратували Королеву Єлизавету
У підсумку довелося витратити чималеньку за тими мірками суму. На батьківщині, у Франції, прізвисько Лакоста було змінено на "крокодил" і закріпилося за ним через наполегливу і чіпку поведінку на корті, де Лакост ніколи не прощав помилок своїм суперникам. Вишитий алігатор на блейзері, у якому пізніше виступав спортсмен і став тим легендарним лого – яке знає весь світ.
Рене Лакост в юності
Покинувши великий спорт, Рене Лакост спільно з Андре Жильє, власником і президентом найбільшої французької трикотажної компанії того часу, заснував фірму з виробництва революційних сорочок, які сам розробив і носив на тенісних кортах. На грудях красувалася вишита емблема спортсмена – крокодил.
Рене Лакост і Андре Жильє
Крім сорочок для тенісу, компанія виробляла також сорочки для занять гольфом і вітрильним спортом. Це підкреслювало елітарність бренду.
У 1951 році компанія відійшла від своїх традиційних, виключно білих тонів, і представила неймовірно успішну лінію кольорових сорочок. У 1952 році Lacoste почав експортувати свою продукцію в США під гаслом "Lacoste - статусний символ компетентного спортсмена".
Зараз популярність бренду Lacoste тільки зростає. А статус тих, хто одягає Лакост – автоматично стає непохитним. Магія алігатора працює безвідмовно.