Рейтинг впливовості медіа: 24 канал – один з лідерів

23 грудня 2020, 18:11
Читать новость на русском

У рейтингу впливовості ЗМІ 24 канал посідає одну з лідерських позицій. Зокрема, такий онлайн-вплив зумовлений потужним просуванням медіа у соцмережах.

24 канал – вкотре у лідерах

У соцмережах найвпливовішим є 24 канал. Про це свідчить дослідження "Центру контент-аналізу".

До теми Вкотре лідери: 24 канал – найпопулярніший інформаційний сайт України

Так, видання має найбільший показник взаємодій у соцмережах. Тому медіабренд опинився на другій сходинці та впритул наблизився до "Української правди", яка очолила рейтинг.

Також до рейтингу потрапили:

  • "РБК-Україна",
  • "Обозреватель",
  • "Радіо Свобода".

Серед ділових ЗМІ лідирують "Мінфін", "Економічна правда", Bihus.info, серед розважальних – 1+1.

Як визначали лідерів рейтингу

Ефективність донесення інформації визначали за 7 параметрами:

  • відвідуваністю,
  • цитованістю,
  • охопленням згадувань,
  • якісною відвідуваністю,
  • фейсбук-взаємодією,
  • інстаграм-взаємодією,
  • ютуб-взаємодією.
Зверніть увагу! У 24 каналу є деякі сумніви щодо коректності підрахунку таких показників, як трафік та якісний трафік. Однак все одно нам приємно відзначити існування такого дослідження серед українських ЗМІ та досить високі результати нашого медіа.

Зменшилась роль "зливних бачків"

До речі, експерти відзначили, що збільшився вплив якісних медіа та зменшилась роль "зливних бачків".

За словами директора з досліджень центру Артема Захарченка, він здивувався, коли побачив повне витіснення з рейтингу видань "без репутації".

Що таке "Центр контент-аналізу"?

Це українська консалтингова компанія, яка створює власну аналітику на основі сучасних технологій та авторських методик інтерпретації даних. До слова, дослідження презентували 23 грудня.