У Резерв+ важливе оновлення: які дані з'являться у застосунку
Джерело:
Міністерство оборони УкраїниУ застосунку Резерв+ зʼявилася можливість підвантажувати актуальні дані про бронювання до електронного військово-облікового документа. Однак така послуга доступна не для всіх.
У Міністерстві оборони повідомили, що наразі ця послуга доступна лише для працівників критично важливих для держави підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони.
До теми У Резерв+ з'явилася позначка про вчасне оновлення даних
У Резерв+ будуть актуальні дані про бронювання
Відтепер заброньовані громадяни отримуватимуть push-повідомлення про появу статусу бронювання в реєстрі військовозобов'язаних Оберіг. Так, щоб отримати актуальний статус у застосунку Резерв+, необхідно виконати кілька простих кроків:
- Натиснути на кнопку з трьома крапками на головному екрані.
- У спадному меню вибрати "Оновити документ".
Працівникам критично важливих підприємств та ВПК більше не потрібно носити паперові документи про бронювання. Вони можуть показати інформацію у застосунку Резерв+ на смартфоні. Статус бронювання можна отримати легко, зручно та без жодних черг і паперової рутини,
– розповіла заступниця міністра оборони України з питань цифрових трансформацій Катерина Черногоренко.
Як отримати актуальні дані в застосунку: дивіться відео
Водночас у Міноборони повідомили, що на порталі Дія 17 липня почало працювати електронне бронювання. Відтоді понад 55 тисяч співробітників критично важливих підприємств вже заброньовано онлайн.
У Міноборони додали, що застосунок Резерв+ продовжує оновлюватись. Команда активно працює над новими функціями, зокрема, автоматичними відстрочками для певних категорій громадян.