Дві третини робітників шляхово-експлуатаційної дільниці в один день опинилися без роботи і без жодних пояснень.

"Надали приказ неправомірний, який ніким не підписаний, крім начальника Ландаря, якого нам так і не представили толком. Він прийшов, сказав, що він наш начальник. Але ж ми цього не знаємо. А причину цього скорочення він не назвав. Він сказав "Ми сьогодні вас скоротимо, а з понеділка може ми вас візьмемо назад на роботу"", - розповів водій КП "МШЕД" Полтави Віктор Панченко.

Загальна заборгованість по заробітній платні на підприємстві перевищила мільйон гривень

На день скорочення загальна заборгованість по заробітній платні на підприємстві перевищила мільйон гривень. Робітники не отримували грошей ні у вересні, ні у жовтні.

Комунальники влітку ремонтували дороги та вивозили сміття, а взимку прибирали сніг практично на ентузіазмі. Жодна з 54 одиниць техніки не оновлювалась десятиліття. А з десяти одиниць снігоприбиральної техніки в робочому стані лише одна.

Жодна з 54 одиниць техніки не оновлювалась десятиліття

Ремонтують застарілу техніку тут самотужки. Адже слюсарів на підприємстві нема взагалі.

Полегшити життя працівникам викинувши їх на вулицю без грошей вирішив у день свого призначення новий керівник підприємства Олександр Ландар. Пояснив це реорганізацією підприємства.

Колишній очільник МШЕДу Іван Петренко з 1 листопада на лікарняному. А наказу про призначення нового та звільнення колишнього керівника на підприємстві не знайшлось.

Ініціативна група працівників разом з профспілкою області пішли до мера. Втім, зустрітися не вдалося: з 1 години дня до 4 мер обідав.

Втім вже наступного дня мер міста Олександр Мамай, якого полтавчани вже брали в облаву за підвищення комунальних тарифів, цього разу вирішив довго від людей не бігати і одразу скасував власне рішення про призначення Ландаря керівником.

Проблеми у підприємства почалися півроку тому, кажуть працівники. Навесні до МШЕДу приєднали шляхово-ремонтне будівельне управління міста, яке територіально розташоване за іншою адресою.

Нас вирішили скоротити, так як уже давно почалася війна міського голови за цю територію

Намагання переселити або навіть ліквідувати комунальне підприємство працівники пов’язують зі спробою заволодіти ділянкою, на якій розташована міська шляхово-експлуатаційна дільниця.

“Сама територія комусь потрібна для якихось цілей”, - вважає голова Полтавської обласної організації профспілки працівників ЖКГ Петро Латиш.

“Нас вирішили скоротити, так як уже давно пішла війна міського голови за цю територію”, - переконаний водій КП "МШЕД" Полтави Віктор Панченко.

Комунальні заворушення у Полтаві відбуваються не вперше. Навесні цього року влада безпідставно підвищила вартість проїзду в громадському транспорті. Після втручання Антимонопольного комітету, рішення скасували. А влітку з ініціативи міської адміністрації вдвічі підвищили тарифи за комунальні послуги. Тоді полтавчанам довелося штурмом брати мерію.

Кожного разу після заворушень і розголосу спірні рішення міського голови ним же самим були скасовані.