Скільки реклами у ЗМІ замовляє Московський патріархат: деталі в цифрах

23 серпня 2018, 08:15
Читать новость на русском

Джинса – це прихований піар, який у меді подають як звичайну новину. Саме вона може у повній мірі стати лакмусовим папірцем для рейтингу цинізму українського політичного суспільства.

Тотальна більшість замовних матеріалів в інтернет-виданнях за липень припала на УПЦ Московського патріархату і партію "За життя".

Читайте також: Скільки громадян України не планує йти на вибори: вражаючі цифри

50% з них стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви.

42% джинси були політичними, 8% стосувалися комерційних компаній.


Рейтинг серед політиків

Основні замовники онлайн джинси серед політичних персон і партій: "За життя" і Медведчук – 30%. Юля Тимошенко й Олег Ляшко – 7%, Борис Філатов й Анатолій Гриценко – 6%.