Соцмережа LinkedIn отримала серйозного конкурента

20 червня 2011, 12:31
Читать новость на русском

Джерело:

Watcher

Ділова мережа BranchOut, яка функціонує у вигляді додатку на Facebook, почала активно нарощувати свою аудиторію.

Лише за попередній тиждень місячна аудиторія активних користувачів BranchOut зросла з 30 тисяч до більш ніж 800 тисяч. Одним з факторів, який міг вплинути на таке швидке зростання, є зміна дизайну першої сторінки, експерименти з якою сервіс проводив протягом 6 місяців.

І лише минулого місяця BranchOut прибрав з головної сторінки сервіс запитань, через який на сторінки користувачів розсилалися сповіщення, і багато хто вважав це спамом. Зараз BranchOut розмістив актуальні вакансії та резюме, які стали користуватися популярністю.

За даними AppData, добова аудиторія BranchOut також зростає, і зараз становить понад 150 тис. користувачів.

Проект було запущено в серпні 2010 року в якості простого додатку, який показував, де працюють ваші друзі.

Через два місяці BranchOut запустить преміум-версію, яка потенційно може конкурувати з аналогічним сервісом від LinkedIn.