Запевняють, що сума - була би скромніша, якби міністерство не приймало ганебних рішень, що виводили студентів під владні стіни. За словами активістів, Міносвіти так і не дослухалося до їхніх пропозицій. А нинішні законопроекти про освіту практично не відрізняються від попередніх.

“Преамбула така сама, і навіть формулювання - того, що не вистачає там - не вистачає тут. Прибрали з того закону, який зараз є чинний ті пункти, які Луцький прибирав, тобто не видно якоїсь їхньої конструктивної роботи, тобто Табачник відхрещувався, що він не має відношення до того закону, який Луцький подавав, але наразі ми бачимо, що той законопроект, який подає Табачник - він дуже схожий на проект Луцького”, - каже студент Іван Кішка.

Натомість, у відомстві кажуть - слухатимуть реальні пропозиції, а не безпідставні претензії. Припускають, що на акціях присутні проплачені активісти, які навіть в очі не бачили Закону "Про освіту".

“Повністю безпідставні заяви! Голі заяви! Ідіть працюйте! А щодо року діяльності - кожній людині можна пред’явить! Це одні і ті ж”, - каже директор Департаменту вищої освіти Міносвіти України Болюбаш Ярослав.

Сам же очільник відомства Дмитро Табачник не переймається. Він переконаний, що все робить правильно, а до вже традиційних пікетів ставиться філософськи.

“На це питання я відповім дуже коротко словами Шевченка: той мурує, той руйнує, той неситим оком за край світу зазирає!”, - каже міністр освіти і науки, молоді та спорту України Дмитро Табачник.

“Ми як студенти, як опозиція - просто не зможемо такими громадськими мітингами, заходами якось вплинути на його думку! Людина, яка повністю не звертає уваги на іншу точку зору! І тому, я думаю, він тільки так міг це процитувати, щоб сказати: хлопці, ви можете, вибачте, собі гавкати - а караван іде!”, - каже аспірант Сергій Митрофанський.

Утім у міністерстві дали тиждень студентам, аби до ладу опрацювати зауваження до законопроекту "Про освіту". Натомість, закликають їх краще ходити на пари.

Нагадаємо, за рік перебування на посаді міністра Дмитро Табачник провів низку реформ в галузі освіти, які викликали невдоволення освітян. Це, зокрема, відміна іспитів для школярів, введення низки платних послуг у вишах та скорочення держзамовлення, зменшення кількості вузів, а також обов’язкова дошкільна освіта.