Корупційний скандал в уряді
— Ми занадто багато уваги приділяємо цим сканадалам. Хай цим займаються в прокуратурі. Ця справа політизована, в ній є багато взаємних звинувачень, піару, конкуренції, рейтингів. Але в той час, поки всі говорять про сканадали, приймається закон про зміни до воєнного стану. Він дуже важливий, але про нього не говорять.
Про воєнний стан
— Той закон про воєнний стан, який в нас є, був не адекватний, писався в умовах, коли Україна не могла уявити, що в нас буде війна. Цей закон потребував адаптації, тому внесли правки. На оголошення воєнного стану можна було піти ще після окупації Дебальцевого, але діяв ряд факторів, які цього не дозволили. Один з них — не виписаність правового статусу, і друге – на нас сильно тиснули наші західні партнери, щоб ми цього не робили. Те, що відбулось в Дебальцевому – це пряме порушення мінських угод, це ляпас Меркель і Олланду.
Чи "здає" захід Україну
— Цю ідею нам хоче вкинути Росія. Критикуючи, показуючи не послідовність західної позиції, вимагаючи більшого від заходу. Ми маємо розуміти, що санкції діють, і чітко дуже сказано, що ніякого зменшення санкцій не буде, поки не будуть виконані мінські домовленості.
Чи відбуваються в Україні реформи
— Наприкінці минулого місяця була зустріч на найвищому рівні Україна-ЄС і було прийняте спільне комуніке, де відзначено що Україна зробила прогрес по цілому ряду напрямків реформ. Всі європейські експерти говорять про закон про ринок природнього газу – кажуть, що це великий крок вперед.
Чого чекати від саміту в Ризі
— Має бути прийнята декларація східного партнерства, але там є й інші країни східного пратнерства, які мають не європейські критерії. Тому нам дуже важливо, щоб там була диференціація, щоб там було зазначено те, що стосується України, те, що ми зробили.