Варто відразу зазначити, що сам автор повідомлення, інсайдер Majin Bu, закликає поставитися до цієї інформації скептично. Вона не є на 100 відсотків підтвердженою.

Дивіться також Samsung Galaxy чи iPhone: користувачі розповіли, яким смартфоном вони задоволені більше

Деталі

Зазвичай Apple випускає чотири смартфони восени: базовий і найдешевший, версію Plus зі збільшеним екраном, Pro та найдорожчий Pro Max. Окремо, але не щороку, виходять iPhone SE (Special Edition) – смартфони з простішими характеристиками й застарілим дизайном, який досі зберігає Touch ID і величезні рамки.

Якщо чутки виявляться правдивими, серія SE об'єднається зі стандартною четвіркою. Таким чином у вересні ми можемо отримати:

  • iPhone 16 SE.
  • iPhone 16 Plus SE.
  • iPhone 16.
  • iPhone 16 Pro.
  • iPhone 16 Pro Max.

Версія iPhone 16 Plus, яка зараз є дорожчою копією базового iPhone зі збільшеним екраном, таким чином скасовується. Натомість ми отримуємо iPhone 16 SE та iPhone 16 Plus SE, які будуть дешевшими за базову модель.

Так може виглядати майбутня лінійка iPhone 16
Так може виглядати майбутня лінійка iPhone 16 / Фото Majin Bu

Як можна бачити з цих рендерів, обидва смартфони SE отримають по одній камері. Вони також вийдуть у новому дизайні, схожому на новіші моделі – з Dynamic Island і без Touch ID та великих рамок. Екран залишиться на частоті 60 герців, а батарея буде зменшена.

Можливий дизайн iPhone 16 SE та 16 Plus SE
Можливий дизайн iPhone 16 SE та 16 Plus SE / Фото Majin Bu

Це означає, що iPhone 16 отримає трохи кращі характеристики, ніж зазвичай. Наприклад, екран з частотою оновлення в 120 герців і поліпшеним акумулятором. Тут будуть дві камери, розташовані одна над одною.

Найдорожчі моделі тим часом також можуть змінити дизайн. Камери на рендерах розташовані в один ряд одна під одною, дещо нагадуючи дизайн смартфонів Samsung.

Можливий дизайн iPhone 16 Pro та 16 Pro Max
Можливий дизайн iPhone 16 Pro та 16 Pro Max / Фото Majin Bu

Це може бути як повна нісенітниця, так і один з варіантів, який розглядає Apple. Річ у тім, що компанії зазвичай тестують кілька різних прототипів, перш ніж обрати якийсь один варіант, який піде у виробництво і на продаж.