ARCHAX може перемикатися між "режимом транспортного засобу" і "режимом робота", пропонуючи універсальність у застосуванні. Хоча ARCHAX класифікується як робот, він функціонує скоріше як мех, вимагаючи контролю з боку пілота в його компактній кабіні управління.
Читайте на сайті Людиноподібні роботи відправляться на Марс та Місяць
На що здатен робот
Капсула пілота, до якої можна потрапити за допомогою невеликої драбини, оточена екранами, що забезпечують майже 360-градусний огляд з дев'яти вбудованих камер робота. Ключові робочі дані, такі як швидкість, кут нахилу кузова, залишок заряду батареї та інші важливі параметри відображаються, щоб допомогти пілоту в навігації та управлінні.
Кабіна пілота ARCHAX / Фото Tsubame Industries
У "режимі робота" рухи рук ARCHAX контролюються за допомогою набору джойстиків, і хоча ефективність їхньої спритності ще належить з'ясувати, потенціал є захоплюючим. Рух самого робота контролюється двома педалями, з максимальною швидкістю 10 км/год.
Інноваційною особливістю є трансформація ARCHAX в "режим транспортного засобу". Трансформація створює враження, що робот виконує шпагат, оскільки його передні колеса рухаються вперед, а задні – назад.
Сидіння пілота нахиляється на 17 градусів, щоб підтримувати вертикальне положення протягом усього процесу. Після трансформації мех нагадує фігуру, що сидить навпочіпки зі складеними руками.
ARCHAX в дії: дивіться відео
Дивіться також Люди можуть відчувати "іспанський сором" за роботів, коли ті втрапляють у незручні ситуації
Tsubame Industries планує представити ARCHAX на виставці Japan Mobility Show в Токіо цього місяця. Стартап планує продати п'ять одиниць по 3 мільйони доларів за штуку, з бонусом у вигляді вибору одного з п'яти кольорів кузова.
Йошида очікує, що ARCHAX може знайти застосування в таких галузях, як ліквідація наслідків стихійних лих або аерокосмічна промисловість, додаючи унікальне поєднання поп-культури та практичності в ці життєво важливі галузі.