Компанія каже, що дизайн Theory 1 натхненний минулим Lotus, зокрема, гоночним болідом Формули-1 Type 72, хоча впізнати в ньому якісь елементи з тієї машини вкрай важко. Тут нібито також присутні натяки на спорткар Esprit, виробництво якого тривало майже три десятиліття й завершилось у 2004 році. Але й у цьому випадку незрозуміло, що компанія мала на увазі, адже ці автомобілі абсолютно не схожі. Натомість виробник показує щось зовсім несхоже, особливо всередині.
Дивіться також Цей розкішний автомобіль призначений для цивільних, але виглядає наче військовий броньовик
Як виглядає новий концепт
Імовірно, під схожістю з гоночними автомобілями компанія має на увазі той факт, що Theory 1 отримав центральне розташування крісла водія. По обидва боки від нього вмістили ще по одному сидінню, як у легендарному McLaren F1.
Виглядаюсь вони не дуже зручними: їхній корпус, з'єднаний з центральною карбоновою "мушлею" автомобіля, виготовлений із якогось твердого матеріалу, схожого на пластик чи метал, але в кольорі, що імітує камінь з білими вкрапленнями (він присутній по всьому салону). Окремі частини сидінь покриті тоненьким шаром м'якшого матеріалу, але цього навряд чи буде достатньо для комфортного сидіння.
Lotus Theory 1 усередині не виглядає комфортним автомобілем для тривалої поїздки / Фото Lotus
Окреме питання виникає до підголівників, які виглядають так, наче зроблені з металевих тросів. Навряд чи це так (швидше всього, це тканинні канати, які, переплітаючись, утворюють сітку). Але в будь-якому випадку, це, мабуть, вельми незручно для голови, якщо ви збираєтесь провести в цьому автомобілі хоча б годину.
У секції підголівників також розмістилися динаміки аудіосистеми. Судячи з усього, це жовті заглибини в бокових сегментах.
Підголівники Lotus Theory 1 / Фото Lotus
Компанія також додала двері, що відкриваються доверху й мають форму, схожу на ромб, зігнутий навпіл посередині. Щось схоже можна побачити у Koenigsegg, але у випадку Theory 1 вони відкриваються назад, а не вперед, як на шведських гіперкарах.
Двері Lotus Theory 1 відкривають назад і доверху / Фото Lotus
Всередині лишили тільки мінімум найнеобхіднішого, відповідно до філософії засновника Lotus Коліна Чепмена про продуктивність за рахунок полегшення.
В українських автосалонах доступно близько сотні нових кросоверів. Однак далеко не всі з них стають популярними. Водночас деякі моделі можна частіше за інших побачити на наших дорогах. Одна з них – SUZUKI Vitara 2024 року. Причин такої народної любові декілька: японський бренд, європейське виробництво, доступна ціна, надійність та перевіреність конструкції.
Характеристики й технології
Lotus не повідомив, скільки важить концепт, але сказав, що цільова вага не перевищує 1600 кілограмів, що вражає, враховуючи електричну силову установку. Вона оснащена батареєю ємністю 70 кіловат-годин, системою повного приводу з двома електродвигунами та піковою потужністю 987 кінських сил, що вдвічі менше, ніж у гіперкара Evija. Заявлені характеристики включають час розгону від 0 до кілометрів на годину за менш як 2,5 секунди, а також максимальну швидкість 321 кілометр на годину й запас ходу 402 кілометри.
Інші технології включають активну аеродинаміку, камери та датчики для системи автономного водіння, які складаються, коли не використовуються, а також шини Pirelli P Zero Elect. Вони спеціально розроблені для електромобілів і відрізняються високою ефективністю в поєднанні з низьким рівнем шуму. Цікавим елементом салону є кнопки на вимогу, які розміщені на так званому "реактивному текстилі" і з'являються лише тоді, коли це необхідно.
Lotus не повідомив, чи піде Theory 1 у виробництво, хоча елементи з нього, ймовірно, з'являться на майбутніх моделях бренду.
Lotus Theory 1 / Фото Lotus