Як працює ця пропозиція

Компанія готова надати абсолютно безкоштовно 4К телевізор будь-кому в обмін на згоду дивитися безперервну рекламу на другому додатковому екрані. Він розташовується під основною панеллю.

Цікаво Колишній інженер Apple викрав секретні технології та втік до Китаю

При цьому реклама, як повідомляється, не проста, а таргетована. Це означає, що для максимальної відповідності реклами інтересам користувача, необхідне отримання різної інформації про нього. Телевізори збиратимуть дані й передаватимуть на сервери для подальшого опрацювання. Як саме вони це робитимуть, неясно.

Пристрої від Telly отримають екран з діагоналлю 55 дюймів і ще один додатковий. Вони розділені звуковою панеллю. Саме на додатковий екран і буде виводитися рекламний контент.

Якщо користувач вирішить відмовитися від збору даних і залишить телевізор за собою, йому доведеться виплатити 500 доларів, що, на думку експертів, дорівнює його собівартості. Стартап залишає за собою право показувати рекламу і на основному екрані. Це може бути не тільки контент, а й опитування, де призом за проходження будуть подарункові карти провідних стримінгових сервісів. Як бонус разом із ТВ користувачі отримають приставку на Android TV, мікрофон і камеру для участі у відеоконференціях.

Телевізор від Telly
Телевізор від Telly / Фото Telly

Плани Telly грандіозні. Цього року компанія планує роздати близько 500 000 телевізорів, у наступні — по 1 000 000 штук на рік. Це має підірвати усталену бізнес-модель великих гравців. Питання тільки в тому, наскільки життєздатною виявиться ідея Telly, і наскільки користувачі будуть задоволені нею.

Перші поставки "безкоштовних" телевізорів повинні початися вже цього літа.