Проєкт назвали TikTok Kitchens. Компанія запустить його у партнерстві з Virtual Dining Concepts (VDC).
Цікаво Із турботою про довкілля: як Samsung допомагає утилізовувати старі смартфони
Як це працюватиме
- Як повідомляє джерело, процес приготування усіх топових рецептів будуть фільмувати й публікувати в окремому обліковому записі TikTok.
- TikTok Kitchens буде працювати на базі вже наявних реальних ресторанів.
- Серед таких – Buca di Beppo і bertucci's, мережа співзасновника VDC Роберта Ерла.
- Спочатку відкриють близько 300 точок у США, а до кінця 2022 року їх число планується збільшити до 1000.
VDC проведе навчання персоналу та надасть упаковку продуктів, а TikTok – платформу для розміщення та популяризації рецептів.
Вже відомо, що першими вірусними відео TikTok Kitchens стануть ролики про приготування запеченої пасти фета – цей рецепт найчастіше шукали в Google у 2021 році. Також обіцяють смажені реберця з кукурудзою, чипси з макаронів в сирі та "смешбургер".
Так виглядає брендування нового продукту / Фото Bloomberg
Меню буде оновлюватися щоквартально, з урахуванням того, як швидко вірусний контент буде створюватися і поширюватися по платформі.
Як заявляють представники TikTok, автори найпопулярніших відеорецептів можуть претендувати на частину грошей від продажу страв під час дії акції.