Оновлений Twitter Blue запустили на початку минулого тижня, а вже наприкінці призупинили можливість нових підписок. Користувачі почали масово купувати синю галочку й видавати себе за відомі бренди та людей, у результаті вплинувши на їхню репутацію та ціну акцій.
Цікаво Питання безпеки: яка операційна система краще захистить ваші біометричні та персональні дані
Що сталося
Нагадаємо, що відтепер синя галочка в обліковому записі більше не означає, що ви дивитесь на офіційну сторінку компанії чи відомої особистості.
- Таку відмітку згідно з новими правилами зможе мати будь-хто, заплативши на підписку Twitter Blue. Фактично синя галочка тепер є ознакою платних користувачів. Найближчу аналогію можна провести з Telegram, де у платних користувачів біля імені з'являється зірочка або інша піктограма.
- Натомість офіційні сторінки в Twitter тепер матимуть сіру й малопомітну позначку "Official" під нікеймом. Однак ця нова функція з'явилася не одразу й через день після запуску була тимчасово вимкнена через проблеми з конфіденційністю.
Такі зміни вкупі з 90-денним терміном, який соцмережа надала офіційним сторінкам для купівлі Twitter Blue (інакше вони стратять галочку), створили величезний хаос. Користувачі не пошкодували 8 доларів і почали масово купувати підписку, отримуючи сині галочки. Після цього вони перейменовували свої сторінки, видаючи себе за іншу особу.
Наразі неясно, як довго триватиме ця пауза і які зміни компанія внесе в систему підписки, щоб боротися з таким серйозним троллінгом. Сіра відмітка "Official" повинна була перезапуститися в п'ятницю, згідно з офіційним анонсом, однак досі не відображається.
Маск також написав, що "надалі акаунти, які займаються пародією, повинні містити слово "пародія" у своїй назві, а не тільки в біографії".