Особливості швидкісного китайського потяга
До теми: Міжконтинентальний магнітний потяг AeroSlider може прийти на зміну літакам
У порівнянні з робочими швидкісними поїздами новинка має більш подовжену і обтічну форму, і в її вагонах забезпечений вищий рівень освітленості.
На думку експертів, у Китаї вже закладена основа для запуску будівництва експериментальної високошвидкісної лінії для такого потяга і організації виробництва відповідного обладнання.
До слова, на сьогодні найшвидшою електромагнітною дорогою у світі є шлях між міжнародним аеропортом Пудун і станцією метро Лун'ян в Шанхаї. Довжина лінії складає близько 30 кілометрів. По ній потяг проїжджає за 7 хвилин і 20 секунд на швидкості в 430 кілометрів на годину.
Так виглядатиме салон китайського потяга
Хто розробляє потяг
Розробником поїзда виступає провідний китайський виробник CRRC. Проєкт стартував у липні 2016 року. У дослідженнях брали участь понад 30 підприємств, вузів та інститутів з різних районів країни.
Переваги технології
Конструктор CRRC Qingdao Sifang Чжан Чжицян запевняє, що поїзд на магнітній подушці характеризується високою швидкістю, великим прискоренням і відмінною здатністю подолання схилів. Завдяки цьому він зможе знайти застосування в перевезеннях пасажирів як на далекі, так і на малі та середні відстані.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно