Як повідомляє портал Overclockers, кількість ігор з підтримкою NVIDIA DLSS можна перерахувати на пальцях однієї руки навіть з урахуванням свіжої Metro: Exodus та Batlefield V, що отримала підтримку DLSS кілька днів тому.
Читайте також: Відеокарти AMD Radeon VII офіційно надійшли у продаж: ціна
Більш того, власники відеокарт NVIDIA GeForce можуть бути незадоволені деякими обмеженнями на одночасне використання трасування променів і новомодного згладжування.
Як працює технологія NVIDIA DLSS
У свою чергу представники AMD вважають, що відкриті стандарти SMAA і TAA добре працюють на прискорювачах різних вендорів і при цьому позбавлені недоліків DLSS: помітних оку артефактів і зайвої різкості контурів.
Ми підтримуємо методи і технології, які будуть широко застосовуватися в сучасних іграх і які виключно добре працюють на Radeon VII. Тому нашим пріоритетом буде використання згладжування SMAA і TAA, а не пропрієтарних технологій інших вендорів,
– підкреслив директор з маркетингу AMD Саша Марінковіч.
Нарешті, у AMD може виявитися ще один козир в рукаві. Минулого місяця вона розповіла про "відмінні результати" Radeon VII в роботі з API DirectML. Технологія являє собою розширення програмного інтерфейсу DirectX 12 для реалізації завдань машинного навчання і штучного інтелекту.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно