Як відомо, літієві акумулятори на холоді здатні втрачати запас енергії, тому опубліковані ресурсом Electrek методичні рекомендації Ford багато в чому зводяться до забезпечення комфортного для тягової батареї режиму підготовки до поїздки.

Не пропустіть Як захистити свій смартфон від стеження та вірусів: 3 поради про кібербезпеку

Хоч поради компанії стосуються конкретно F-150 Lightning, вони багато в чому універсальні і стануть у пригоді всім власникам електромобілів, які експлуатують їх у зимових умовах за негативних температур.

  • Рекомендується тримати машину в гаражі, а не на вулиці.
  • Під час стоянки потрібно підключати пікап до зарядного пристрою, оскільки це дасть змогу як підтримувати заряд батареї на потрібному рівні, так і не витрачати його на обігрів батареї або салону.
  • За можливості заздалегідь увімкнути прогрівання батареї та салону машини, щоб не витрачати на ці потреби заряд тягових акумуляторів у дорозі.
  • Під час обігріву салону в холодну пору року необхідно віддавати пріоритет підігріву керма і сидінь як основним джерелам тепла, не зловживаючи режимами роботи повітряного обігрівача, який сильніше витрачає електроенергію.
  • Під час зарядки на придорожніх зарядних станціях повітряний обігрів теж необхідно ставити на мінімум, щоб більше електроенергії за фіксований час потрапляло в тягову батарею.
  • Ford настійно рекомендує автовласникам після стоянки пікапа просто неба видаляти сніг із кузова машини, оскільки його надлишки не тільки збільшують масу, а й підвищують аеродинамічний опір.
  • Занадто низький тиск у шинах сприяє збільшенню опору при коченні, тому його потрібно підтримувати в нормальних межах.
  • Нарешті, під час руху дорогами необхідно уникати переміщення на високих швидкостях, оскільки такий режим витрачає більше електроенергії.