Сервіс check.gov.ua запрацював в Україні 24 грудня 2019 року. Він працює таким чином, що замість паперової квитанції з банку користувач отримує її код. А той, хто перевіряє платіж, має зайти на check.gov.ua та ввести код. Це – все.

Читайте також: В Україні запустять електронну акцизну марку: коли і що це таке

Які держоргани підключили до сервісу check.gov.ua:

  • Сервісні центри МВС – водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо.
  • Міграційна служба – паспорти, закордонні паспорти тощо.
  • РАЦСи – усі послуги з народження, шлюбу тощо.
  • ЦНАПи – послуги Міграційної служби та РАЦСів.
  • Послуги в Обласних державних адміністраціях – ліцензії, витяги тощо.


Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату. Можна просто сплачувати послуги через інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці) та дати номер квитанції працівнику державної установи,
– пояснив у своєму телеграм-каналі міністр Кабміну Дмитро Дубілет.

Окрім часу, українці таким чином заощадять і гроші, додав міністр. Адже часто саме через вимогу паперових квитанцій люди вимушені сплачувати послуги через "місцеві" банки з гігантськими комісіями.

Працівники вказаних держустанов отримали службові інструкції. Але якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, Дубілет закликав телефонувати на гарячу лінію 1545.

Корисно: Додаток Дія – де завантажити

Додамо, що до сервісу check.gov.ua приєднано вже 3 банки, а ще 1-0 установ перебувають на стадії підключення.