Саме тому нідерландський McDonald's вирішив створити зовсім іншу рекламу, яка показує свята не з найкращого, а з найгіршого боку. Про це розповідає 24 Канал з посиланням на ютуб-канал TBWA\NEBOKO.
Цікаво Не даруйте це, якщо не хочете зіпсувати свято: 5 найгірших подарунків на Миколая
Що показав McDonald's у новій рекламі?
Рекламне агентство TBWA\NEBOKO створило ролик для McDonald's, який у гумористичному стилі переосмислює час зимових свят. Поки всі намагаються показати цей період ідеальним, то в цьому ролику – з точністю до навпаки. Тому не дивно, що хіт Енді Вільямса "It’s the Most Wonderful Time of the Year" ("Це найпрекрасніший час у році"), перероблений на "It’s the Most Terrible Time of the Year" ("Це найжахливіший час у році").
Гірлянда, яка заплуталась. Печиво, яке підгоріло. Сніг та ожеледиця, через які легко травмуватися. Або бурульки, що падають з даху. Надокучливі родичі. Кіт, який знову повалив ялинку або ж гірлянда, яку закоротило і через це вся вулиця без світла.
Нова реклама McDonald's: дивіться відео
Як пише портал AdAge, причиною такої кампанії стало дослідження, яке показало, що багатьох людей пригнічує ідеалізація зимових свят, адже коли в тебе не все так ідеально – це справді засмучує. Тому агентство за допомогою Штучного інтелекту створило ролик, який показує, що зима не така й ідеальна.
А які свята у наших реаліях?
З огляду на умови повномасштабної війни та постійні російські обстріли, напередодні святкувань варто подбати не тільки про те, щоб гостям було де сісти й що поїсти, але й про безпеку.
На жаль, з моменту початку повномасштабного вторгнення росіяни регулярно здійснюють обстріли на свята. Наприклад, минулоріч на Різдво росіяни завдавали ракетних ударів по всій країні.
Тому безпека – пріоритет свят. А інші поради щодо підготовки до різдвяно-новорічного періоду в українських реаліях зібрали для вас у матеріалі.


