Український бренд шоколаду Maslotom опинився у центрі скандалу у соцмережі threads. 24 Канал розбирався, як реагували користувачі.

Дивіться також Цю правду про новорічну ялинку мало хто знає: чому саме вона стала символом свята

Що сталось?

Бренд Maslotom днями просто розірвав мережу агресивною стратегією комунікації. Це не дуже характерно для подібних кейсів, тому викликало активні обговорення. Зокрема, людина, яка відповідає за контент на цій сторінці, дозволяла собі комунікувати з клієнтами з нецензурною лексикою.

Це обурило частину аудиторії, проте іншу частину захопило. Водночас багато клієнтів незгодні із такою комунікацією. Варто відзначити, що такий формат не характерний для бренду, адже у інстаграмі все працює зовсім інакше.

Натомість у threads Maslotom обрали зовсім інший тон.

Як у мережі реагують на Maslotom / Скриншоти 24 Каналу

До слова, там вже згадували, що подібну стратегію бренд мав у соцмережі Х, проте звідти вони пішли після того, як аудиторія почала вимагати пояснень щодо використання російського шоколаду. Пояснень аудиторія так і не дочекалась. Припускають, що подібне може трапитись і цього разу.

Відео про "смерть" Warner Bros захопили мережу

  • Netflix оголосили про угоду з придбання Warner Bros., HBO та HBO Max, що породило новий вірусний тренд у соцмережах.

  • Гільдія сценаристів Голлівуду та інші представники галузі закликають заблокувати угоду через побоювання масових звільнень та антимонопольні питання.

  • На тлі новини про те, що Netflix придбає Warner Bros., включно з її кіно- та телестудіями HBO Max та HBO, користувачі соцмереж запустили новий вірусний тренд. Користувачі масово публікують едіти під приспів пісні Don McLean – "American Pie", у яких показують культові сцени з фільмів і серіалів, до створення яких була причетна Warner Bros.