За 16 років існування аудиторія газети розширилась до 60 тисяч осіб. Більшість з тих, хто не пропускає жодного номера Mon Quotidien, - діти віком від 10 до 14 років. Заступник редактора газети Олів'є Гасселін вважає, що секрет успіху видання - компактний формат та цікаве наповнення.
"Ми повинні подавати новини не з точки зору дорослих, а так, щоб було цікаво дітям. У підлітків ієрархія новин - своєрідна. Ми повинні вкластись у ті 10 хвилин, які дитина присвятить нашій газеті, прийшовши зі школи, або перед сном", - каже заступник редактора Mon Quotidien Олів'є Гасселін.
Успіх газети змусив видавців подумати про урізноманітнення своєї продукції. Так на світ з'явились 4-сторінковий "Petit Quotidien" - для найменших читачів та L'Actu - новини для підлітків. Створювати газету для дітей - не така проста справа, як може здатись на перший погляд. Перший працівник з'являється в редакції о шостій ранку, за останнім зачиняються двері - о другій ночі. Не можуть обійтись журналісти і без думки юних експертів, яких щотижня запрошують на наради.
"На редакційних нарадах цікавляться нашою думкою. Це дуже цікаво. Вони знають, як подати інформацію", - каже читачка газети Алексіс Брідо.
Щороку Mon Quotidien бореться за нове покоління читачів, намагаючись зацікавити дітей конкурсами та вікторинами. Журналістам є чого боятись, адже продажі газет та журналів щороку падають на кілька відсотків, а популярність інтернет-ресурсів зростає в десятки разів. Читачі Mon Quotidien, проте, запевняють: вони не проміняють улюблене видання на жоден веб-сайт.