У Сан-Франциско відбувається конференція розробників ігор
Ігри для мобільних телефонів та планшеток - головні тенденції цьогорічної конференції.
Вперше на експозиції мобільний гігант Research in Motion. Канадська компанія планує перетворити BlackBerry на ігровий бренд. Перший крок власні забавки для планшетки PlayBook.
"На жаль, BlackBerry поки що асоціюється з поштовим сервісом та месенджером. Розробники не сприймають нас як серйозну ігрову компанію. Але невдовзі все зміниться", - каже представник компанії Research in Motion Волкер Хірш.
Fruit Ninja - одна з найпопулярніших забавок для смартфонів у США. За кількістю фанів вона поступається лише Angry Birds. Розробник гри студія Halfbrick продемонструвала її продовження - Jetpack Joyride.
Але ігрові консолі не здають позицій, зокрема завдяки таким іграм як Call of Duty. Минулоріч сиквел Modern Warfare 3 побив усі рекорди, лише за перший день продали понад 6 млн. копій. Цього року гра залишатиметься популярною завдяки новим картам для мультиплеєра.
Цьогоріч на конференцію завітали рекордні 22 500 відвідувачів. Це на 17% більше, ніж минулоріч.
Але результати останніх маркетингових досліджень свідчать про зворотне. У США продажі ігор у лютому впали на 20%. Крім того люди почали менше витрачати на нові ігрові системи.