Міністр Кабміну Дмитро Дубілет у фейсбуці зазначив, що новостворене Міністерство цифрової трансформації не буде набирати людей в два департаменти (кадри та бухгалтерія), а "будуть "аутсорсити" ресурси Секретаріату".
Читайте також: Кабмін хоче відмовитися від трудових книжок та низки інших документів: перелік
Я хочу до кінця наступного року централізувати все, що можна, де це не заважатиме ефективній роботі,
– написав Дубілет.
Він вважає, що у цій централізації є великий потенціал не тільки з міністерствами, а й з іншими органами влади, аж до регіонів. "Міністри часто намагалися відгородитися одне від одного стінами в прямому і переносному сенсі, а не працювати, як одна команда", – додав Дубілет.
Міністр зазначив, що для того, аби все централізувати багато функцій потрібно спростити і перевести в електронну форму.
Так, дивись, всі міністерства зможуть з'їхатися в одну будівлю на Грушевського, а не займати купу нерухомості по Києву,
– наголосив Дубілет.
За словами політика, зараз у міністерствах є величезна кількість функцій, які дублюються між собою: бухгалтерія, базове ІТ, документообіг та багато іншого. Тож більшість співробітників міністерств займаються не формуванням або реалізацією політик, а підтримуючими функціями.
Всього у Кабміні нарахували 19 таких напрямків. Загалом реформування Кабміну заощадить багато бюджетних грошей і зробить його ефективнішим.
Дмитро Дубілет 12 вересня опублікував фото та показав, скільки в уряді витрачають паперу.
Коротко: Дмитро Дубілет: що варто знати про нового міністра Кабінету міністрів
Чому уряд хоче відмовитися від паперового документообміну?Прем'єр-міністр Олексій Гончарук заявив, що з 1 жовтня Кабінет Міністрів планує відмовитися від паперового документообміну між державними органами.
Відповідальний за це завдання саме Дмитро Дубілет. Прем'єр також зазначив, що це питання не з легких, позаяк для цього необхідно синхронізувати системи між великою кількістю органів.