Про це повідомляє Associated Press з посиланням на управляючу аеропорту Трібхуван Біренду Шресту.

За її словами, важкі літаки пошкоджують покриття злітної смуги. При цьому малі та середні літаки під заборону не підпадають.

Кореспондент "Української правди" з Непалу повідомляє, що заборона стосується літаків масою понад 100 тонн. Щоб вкластися у цей ліміт, українці розглядають можливість заправити літак лише на 40 тонн пального, щоб долетіти з Делі у Катманду і повернутися назад у Делі, після чого заправитися вже повністю. Втім, поки що цей план ще остаточно не затверджений.

Дивіться також: Як живуть непальці серед руїн

Також журналіст додав, що митники в аеропорту індійського Делі більше восьми годин відмовлялися розмитнювати деталь, необхідну для ремонту українського літака. Деталь прилетіла в Делі, де досі стоїть український літак, о 4:20 ранку як дипломатичний вантаж. Після того, як митників таки вдалося переконати, екіпаж приступив до її заміни. Як пояснюють члени української рятувальної місії, на заміну деталі і її перевірку знадобиться ще близько 6 годин.

Українців, які хочуть евакуюватись з Непалу урядовим літаком, попросили бути готовими за дзвінком зібратись у консульстві, щоб вирушити в аеропорт.

Нагадаємо, українська експедиція у складі представників Державної служби з надзвичайних ситуацій та Міністерства закордонних справ у ніч на 30 квітня вилетіла в район землетрусу у Непалі для проведення евакуації громадян України. Однак літак поламався і застряг в індійському Делі.

Міністерство закордонних справ України пізніше повідомило, що 3 травня планується евакуація українців з Непалу на Батьківщину літаком Міністерства оборони України.