Українці зможуть спілкуватися з державними органами у месенджері

5 грудня 2019, 10:09
Читать новость на русском

Уряд планує запустити можливість комунікації з держорганами через месенджери. Українці зможуть отримувати відповіді на свої запити, уточнювати інформацію та повідомляти про неякісні консультації онлайн.

Окрім месенджерів у смартфоні, будуть доступні вебверсії для тих, кому зручніше спілкуватися з комп'ютера, повідомив у фейсбуці міністр Кабміну Дмитро Дубілет.

Читайте також: Скасування книги обліку для ФОПів: у Раді зареєструють законопроєкт

За його словами, це дасть можливість:

  • здешевити вартість одного контакту для бюджету;
  • обслуговувати українців якісніше;
  • організовувати робочі місця для держслужбовців не тільки в Києві, а й в регіонах;
  • працевлаштувати тих держслужбовців, які потрапили під масову оптимізацію в регіонах;
  • контролювати якість ведення діалогу та відстежувати випадки неякісних консультацій.

Раніше перші чат-консультації запустили для Міністерства соцполітики. У найближчі місяці уряд планує охопити всі основні напрямки.

Про діджиталізацію в Україні

  • Раніше міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров заявив, що через 3-5 років всі державні послуги можна буде отримати на єдиному сайті за допомогою смартфону.
  • До кінця 2019 року в Україні запустять інтернет-додаток "Дія", який буде виконувати функцію "держави у смартфоні".
  • В уряді також анонсували запуск електронного студентського квитка та посвідчень водія.