Тарифи на доставку Укрпошти можуть зрости
Гендиректор Укрпошти заявив, що компанія може підняти тарифи – через вартість пального та перевезення. Утім ціни для клієнтів навіть після підвищення залишатимуться доступними.
Ціни за доставку Укрпошти зростуть з 1 липня 2023 року, а до цього часу українці ще можуть розрахуватися за старими тарифами. Про це у прямому ефірі телемарафону повідомив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський, передає 24 Канал.
До теми Бенксі похвалився маркою Укрпошти зі своїм графіті: як реагують іноземці та українці
Підвищення тарифів
За словами Смілянського, тарифи Укрпошта змушена переглянути через подорожчання палива та перевезень. Але ціни за доставку не зміняться відразу.
До кінця першого півріччя точно нічого не змінюємо. Тому у травні, червні можна користуватися нашими найдоступнішими тарифами. А у другому півріччі будемо прораховувати і ухвалювати рішення,
– заявив Смілянський.
Нагадаємо, що минулого року у липні Укрпошта вже переглядала цінову політику, і тоді вартість стандартної посилки в межах України зросла на 14%. Наскільки ж зросте тариф цьогоріч, Смілянський не уточнював.
Водночас з квітня 2023 року Укрпошта знизила вартість на відправлення посилок за кордон на 60% – насамперед мовиться про відправлення до Німеччини.
"Укрпошта продовжує вводити спеціальні тарифи на доставку в країни з найбільшою кількістю українських переселенців. В Німеччині проживає близько мільйона українців, і багато наших експортерів надсилають товари покупцям з Берліна, Кельна, Франкфурта та інших німецьких міст", – повідомляв гендиректор Укрпошти.
Нові марки Укрпошти
- 10 квітня Укрпошта випустила марку, на якій зображений переможець Євробачення-2022 Олег Псюк у своїй фірмовій рожевій панамі. Смілянський пояснив, що марку вирішили випустити через слова гурту "Kalush" про "Азовсталь", які Псюк промовив зі сцени.
- Гендиректор Укрпошти анонсував нову марку і вже показав її ескіз. На ній зображений палаючий Кремль. Відразу ж після оголошення про марку у пропагандистки Скабєєвої сталася істерика на російському телебаченні.
- Укрпошта завдяки продажу марки з псом Патроном змогла зібрати 100 000 гривень для кропивницького притулку "Щасливий пес".