"Укрзалізниця" тимчасово призупиняє послугу повернення квитків через інтернет

13 грудня 2017, 11:00
Читать новость на русском

Щоб уникнути зловживання з квитками під час новочірно-різдвяних свят, "Укрзалізниця" тимчасово призупиняє послугу повернення квитків через інтернет.

"Таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди", – заявили в "Укрзалізниці".

За даними перевізника, переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу.

Читайте також: "Ощадбанк" два дні не буде приймати комунальні та інші платежі

"Водночас, простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами. Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволенням та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати", – йдеться в повідомленні.

Для того, щоб унеможливити подібні зловживання, Укрзалізниця тимчасово призупиняє операцію повернення квитків через інтернет. Повернення коштів за посадочні документи, оформлені через інтернет, здійснюватимуться винятково через залізничні каси.

Обмеження буде скасовано після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.

До слова, "Укрзалізниця" запровадила новий графік поїздів