Про це він написав на своїй сторінці в Facebook.
Так Гройсман прокоментував ситуацію, пов'язану з тим, що іноземцям, які прибувають до аеропорту "Бориспіль" у Києві після закриття консульського відділу о 19:00, доводиться чекати на його відкриття о 9:00, щоб отримати візу.
Ситуація, яка описана у блозі "Української правди", дійсно ганебна. Хочу вибачитись перед тими гостями України, які стикаються з недолугістю наших чиновників,
– написав прем’єр.
Читайте також: У Брюсселі "зависло" питання надання безвізу для України, – ЗМІ
За його словами, прочитавши текст, він почав з'ясовувати, як навести в цьому питанні лад.
"Добра новина – як виявилось, ще на позаминулому тижні міністр ЗС уже видав наказ про цілодобову роботу консульського відділу в Борисполі. Залишилось лише прискорити його виконання і це буде зроблено", – запевнив Гройсман.
Він додав, що аналогічні проблеми іноді виникають у Жулянах, в інших аеропортах. Відтак, там теж необхідно впорядкувати роботу консульських служб.
А щоб остаточно зняти цю проблему, потрібні електронні візи. Перший крок уже зроблено – з червня 2016 року МЗС запустило попереднє он-лайн заповнення візових анкет. До речі, впровадження електронних консульських послуг іноземцям та нашим громадянам передбачено у плані дій уряду,
– мовиться у повідомленні прем’єр-міністра.
До слова, раніше Володимир Гройсман заявив, що через 3-5 років Україна стане успішною країною.