Відомі автобренди масово тікають з Росії

6 жовтня 2015, 13:56
Читать новость на русском

Російський авторинок суттєво втратив як в обсягах, так і в кількості представлених на ньому марок і моделей.

За 8 місяців 2015 року обсяг авторинку скоротився на нечувані 34%, повідомляє Businessua.

Вибір також суттєво бідніє з кожним місяцем. Так, у 2014 році на російському ринку офіційно продавалося 388 моделей 56 брендів. У 2015 році число брендів скоротилося до 49, а кількість моделей знизилася до 366. Якщо ж дивитися по останньому обрахованому місяцю (серпень), то обсяг моделей у продажу ще менший - всього 306, що на 20% менше торішнього.

Деякі марки повністю пішли з ринку (наприклад, TagAZ, Dodge, Luxgen, ZAZ, Bogdan), інші просто перестали надавати статистику (Ferrari, Maserati), а низка марок (Opel, Chevrolet, Seat, Alfa Romeo) продаються зараз за залишковим принципом.

Читайте також: Імпортні автомобілі стали доступнішими для українців