Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Відпочинок за кордоном став доступнішим

Після закінчення “золотого” сезону, туроператори традиційно знижують ціни. Цієї осені Європа коштуватиме на 15% дешевше, ніж влітку, а відпочинок біля моря на 20%. За прогнозами туроператорів, у листопаді ціни впадуть ще на 5-7%.

Причина - зниження попиту. Адже більшість клієнтів турфірм виїжджають на відпочинок весною-літом, у період відпусток. Лише найзавзятіші мандрівники в курсі таких сезонних дисконтів на подорожі.

“Я знаю, що саме восени туристичні компанії роблять величезні знижки на тури і тому можна поїхати за невеликі гроші в якусь країну, в яку давно мріяла поїхати. Наприклад, я для себе обрала Кіпр”, - каже клієнт туроператора Людмила.

П’ятиденний тур на Кіпрі обійдеться у півтисячі доларів. Щоб відпочити в Італії та Іспанії - у кишені треба мати на 200 доларів більше. А от Лазурний Берег Франції коштуватиме близько 2 тисяч. При обмеженому бюджеті у 350-400 доларів, можна обрати Туреччину, Єгипет або Туніс. Прихильникам екскурсійного відпочинку доступнішими цієї осені будуть тури до Чехії, Польщі, Австрії, Угорщини та Німеччини.

“Досить популярні тури вихідного дня - 2-3 дні - це до Чехії, Польщі. Комбіновані тури - Чехія, Польща плюс Німеччина - автобусні, зазвичай. В принципі вони коштують достатньо дешево, в порівнянні з іншими видами відпочинку, це десь в середньому 150 євро, 200 євро”, - ознайомив комерційний директор туроператора Дмитро Повод.

Прихильникам екзотичних країн варто поїхати до Таїланду. Цієї осені така путівка на 5 днів коштуватиме близько 600 доларів. Шрі-Ланка, Індія та Непал - не менше тисячі.

Втім, в сезон туристичного дисконту варто остерігатись маловідомих туроператорів "на один день". Купуючи путівку у такої фірми, туроператор може порушити умови договору - кажуть юристи. Або харчування в готелі буде погане, або готель дістанеться класом нижчий.

“Клієнт може письмово, я б рекомендував саме письмово, звертатися в туристичну компанію з вимогою компенсувати ті вимоги, витрати, які поніс клієнт, або якщо туристичні послуги надані не в повному обсязі також компенсувати з боку туристичної компанії. Часто вдається домогтися подібних компенсацій на рівні переговорів з керівництвом компанії”, - розповідає адвокат Ростислав Кравець.

Якщо, туроператор не відреагував на заяву клієнта, юристи радять звертатись у службу захисту прав споживачів або до суду. Головне - мати на руках договір із турфірмою та докази його порушення. Наприклад, фотографії.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук