Про це пише 24 Канал з посиланням на Міністерство оборони.
Дивіться також В Україні запрацював електронний кабінет ВЛК: як він працює
Нові відстрочки в Резерв+
В Міноборони вказали, що, щоб оформити відстрочку, треба натиснути на три крапки на головному екрані застосунку Резерв+, вибрати пункт "Подати запит на відстрочку", а потім відповідну категорію та згодом надійде сповіщення із результатом.
Продовжуємо розширювати кількість відстрочок у Резерв+. Наша ціль – щоб у застосунку можна було оформити всі відстрочки, які передбачені законом. І ми поступово до цього рухаємося,
– зазначила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
Також в Резерв+ оновився безпековий сертифікат, що робить роботу застосунку ще більш захищеною і надійною. В Міноборони вказали, що для цього необхідно оновити застосунок до останньої версії.
Заступниця міністра додала, що на фінальній стадії поява в Резерв+ двох сервісів. Перший – відображення даних про інвалідність, а саме групи. Другий – відображення причин порушення правил військового обліку. Раніше у застосунку відображалося лише повідомлення про сам факт, а тепер користувач буде знати, що саме він порушив, наприклад, не оновив дані або не з'явився за повісткою.