Військовий експерт Петро Черник сказав 24 Каналу, що виконання подібної роботи дуже важливе, і добре, що є люди, які її виконують. Однак філософія успіху України лежить не у масштабованості партизанської війни.

До теми Винищувач F-16 чи штурмовик А-10: у Повітряних Силах пояснили, який літак краще для нас

Війна – це комплексне явище

На думку військового експерта, перебіг війни може змінити велика кількість якісної зброї, особливо у частині, що стосується авіації.

Дуже добре, що нам задекларували 61 винищувач F-16, однак нам потрібно хоча б 3 – 4 авіаційні бригади (одна авіаційна бригада – 40 машин). А 120 – 160 машин з усім ракетно-бомбовим навантаженням, особливо з далекобійними ракетами, могли б змінити ситуацію,
– наголосив він.

До такої кількості винищувачів F-16 ЗСУ також потрібна така зброя та техніка:

  • балістичні ракети MGM-140 ATACMS;
  • системи протиповітряної оборони;
  • велика кількість ударних дронів-камікадзе;
  • щонайбільше засобів радіоелектронної боротьби.

"Насправді немає конкретної "вундерваффе", за допомогою якої можна переламати хід війни. Війна – це комплексне явище. Стратегія успіху залежить від двох речей: від концентрації сил і засобів та від узгодженості родів військ. Цієї якісної зброї потрібно якнайбільше. Але, на жаль, маємо те, що маємо", – зазначив Петро Черник.

Військова допомога Україні від партнерів

  • Україна та Велика Британія 12 січня під час візиту Ріші Сунака до Києва підписали безпекову угоду. Прем'єр-міністр Британії також повідомив про збільшення військового фінансування нашої країни до 2,5 мільярда фунтів стерлінгів (приблизно 3 мільярди доларів).
  • Також з цієї суми щонайменше 200 мільйонів буде спрямовано на закупівлю та виробництво тисячі розвідувальних, ударних і морських безпілотників для ЗСУ. Це буде найбільше постачання дронів Україні з будь-якої країни.
  • Також Велика Британія долучилась до навчання українських пілотів на винищувачах F-16. Наприкінці 2023 року перша група льотчиків з України пройшла підготовку Королівських ВПС, а після – навчання з керування літаками в Данії.
  • Крім того, ще 10 українських пілотів пройшли мовну підготовку, а також практичну базову льотну підготовку, зокрема отримали знання з авіаційної медицини у Великій Британії.