Автоматична постановка на військовий облік: що робити, якщо у даних знайшли помилки
- В Україні діє автоматична система постановки на військовий облік через реєстр "Оберіг" з використанням даних з Державної міграційної служби.
- У разі виявлення помилок у даних, Міністерство оборони радить звертатися до територіального центру комплектування для виправлення.
- Помилки у реєстрі можуть створювати проблеми з документами та мобілізаційними заходами, тому важливо їх виправляти.
В Україні діє автоматична система постановки на військовий облік через реєстр "Оберіг". Вона спрощує процес для громадян і військкоматів, але іноді виявляють помилки в даних.
24 Канал пояснює, що робити у такій ситуації із посиланням на Міністерство оборони України.
Дивіться також У ТЦК розповіли, хто може автоматично отримати відстрочку в Резерв+
Як працює автоматичний військовий облік
Завдяки змінам до постанови №932 Кабміну громадяни України тепер стають на військовий облік автоматично. Для цього використовують дані з Державної міграційної служби, які інтегрують у реєстр "Оберіг".
Такий механізм дозволяє військовозобов'язаним уникнути довгих черг, збору документів чи проходження військово-лікарської комісії лише заради обліку. Окрім цього, система допомогла поставити на облік українців за кордоном і молодь віком від 17 до 25 років.
Втім, через великий обсяг мобілізаційної роботи та людський фактор виникають і збої. Деяких людей вносять до реєстру помилково, хоча вони давно виключені з обліку. Інші, навпаки, значаться у списках ТЦК, але не мають позначки в системі "Оберіг".
Причиною часто стає те, що оператор ТЦК не вніс ідентифікатор особи або припустився неточностей при роботі з реєстрами.
Що робити при виявленні помилок
Якщо ви помітили помилку у своїх даних, Міністерство оборони радить негайно звернутися до свого територіального центру комплектування. Треба принести документи, які підтверджують виключення з обліку або інші причини для виправлення даних.
Також у ТЦК можна уточнити належність до іншої територіальної одиниці обліку або усунути розбіжності між паперовими документами та даними в "Оберіг".
Уточнення облікових даних необхідне, адже помилки можуть створювати проблеми з отриманням документів, перетином кордону або під час мобілізаційних заходів. Система автоматичного обліку розрахована на те, що дані в реєстрі "Оберіг" будуть точними й синхронізованими з іншими державними реєстрами.