Просте рішення: як вивести власний виробничий бізнес на якісно новий рівень
Джерело:
dsnews.uaУ різних куточках нашої країни є чимала кількість локальних підприємців, які мають сучасне обладнання, кваліфікований персонал, виробничі потужності. Вони здатні випускати якісні продукти харчування та товари першої необхідності, проте їхній асортимент і досі є невідомим широкому загалу. Потрібні колосальні інвестиції в розкрутку бренда, рекламу, просування товару на ринку, а також логістику.
Однак є просте рішення цього складного питання. Це все може не знадобитися, якщо розпочати випуск продукції під власними торговельними марками "АТБ".
Читайте також До 30-річчя компанія "АТБ" зібрала 160-мільйонний донат для ЗСУ: марафон єдності продовжили
Їх наразі три:
- преміальний сегмент – ТМ "De Luxe Foods & Goods Selected",
- середній – ТМ "Своя лінія",
- найбільш економний – ТМ "Розумний вибір".
Товари власних торговельних марок не потребують реклами, адже добре знані вітчизняними споживачами завдяки високій якості та чесним цінам.
Товари власних торговельних марок – це завжди вигідно для споживача / Фото "АТБ"
Понад 140 підприємств уже співпрацюють з "АТБ"
Як пише dsnews.ua, їхнім виробництвом нині займаються більш ніж 140 підприємств – партнерів "АТБ". Обсяги поставки на одне товарне найменування продукції ВТМ щомісяця становлять від 500 тисяч до 50 мільйонів гривень. Такий оборот доводить популярність і затребуваність цих товарів в українському суспільстві.
Цікаво, що у багатьох випадках саме "АТБ" виступила для виробників драйвером для здобуття лояльності споживача, фактично вивела на ринок нові найменування та нішеві категорії товарів."АТБ" має велику лінію товарів ВТМ / Фото "АТБ"
З певними виробниками компанія співпрацює безперервно вже понад 15 років. За цей час деякі з них зросли до великих потужних підприємств, вивели на ринок і поставляють у торговельні мережі товари власних брендів. Фактично це наочний приклад повного циклу підтримки вітчизняного виробника, до якої українська економіка тяжіє вже багато років поспіль. Це ефективне взаємовигідне партнерство: виробник отримує не тільки доступ до найбільшого торговельного майданчика у вітчизняному ритейлі, але й можливість зростати, розвиватися, набирати обертів.
На поличках понад 1200 дискаунтерів "АТБ" розширюється асортимент (сьогодні це 3,5 тисячі найменувань), а мільйони громадян мають можливість купувати гарантовано свіжі продукти, при цьому не витрачаючи зайвого.
Також у статті згадано, що основні принципи, на яких "АТБ" будує відносини з виробниками продукції, в тому числі й під власними торговельними марками, лишаються незмінними за будь-яких обставин. Це надійність і гарантія виконання взятих на себе зобов’язань.
Як стати партнером "АТБ"
Щоб вивести свій бізнес на якісно новий рівень і стати партнером "АТБ", необхідно мати сертифіковане виробництво, вільні потужності та взяти участь у тендері на поставку терміном 1 – 2 роки.
Для початку співпраці необхідно зареєструватися в кабінеті постачальника "АТБ-Маркет" за посиланням, потім відправити заявку "Комерційна пропозиція". Просто, зрозуміло та перспективно.