Діснеївські мультфільми знайомі усім. Та вправно передавати емоції американські мультиплікатори вміли не завжди і в цьому їм допоміг Титла. Володимир швидко зрозумів, ким хоче стати – хлопець буквально не випускає олівець з рук, що й приводить його в 16 років на кіностудію Paramount Pictures.

Далі буде ще декілька студій і навіть поїздка в Париж, де він відточуватиме майстерність у кращих художників світу. Утім, змирившись із тим, що такого рівня йому не досягнути, повертається у Штати і в цей момент один із друзів заманює його до Волта Діснея. Був 1934 рік і студія готувала лише коротенькі мультики з простою анімацією.

Володимир зізнавався: його не покидало враження, що він потрапив у божевільню. Навколо десятки чоловіків цілими днями кривлялися перед дзеркалом. Титла прийшов якраз вчасно, адже Волт вирішив піти ва-банк і створити перший у світі повнометражний мультфільм "Білосніжка і семеро гномів".

З "Білосніжкою" все було зрозуміло — з-поміж 200 кандидаток обрали танцюристку і лише перемальовували її рухи. А як із гномами? На студії вважали, що достатньо — гарно промалювати персонажів, але Володимир з цим не погоджувався. В обриси кожного коротуна українець вселяв справжній характер. У порухах губ і брів легко читались емоції вічно незадоволеного Воркотуна і розсудливого Дока.

Дісней страшенно нервував. Від успіху стрічки залежала доля студії. Замість запланованого бюджету у 250 тисяч вони вже витратили півтора мільйона, а сам Волт заклав власний будинок. Та прем’єра розвіяла всі сумніви аніматорів. Мультфільм став справжньою сенсацією і навіть отримав "Оскара". До заповітної статуетки додали ще сім, тим самим вказуючи на довершеність персонажів Титли.

Після "Білосніжки" Володимир перейшов у ранг топ-аніматорів з найбільшою зарплатою. Коли Волтові Діснею спало на думку створити мультфільм про стосунки слоненяти і його мами, він одразу запропонував українцю втілити ідею в життя. У того якраз підростав 2-річний син Петро, тож залишалось просто спостерігати за ним і дружиною і переносити побачене на папір.

Читайте також: Як радянська влада знищила український Голлівуд

Саме цю роботу назвали вершиною творчості Титли — два "Оскара", "Пальмова гілка" за анімацію, та головне — українець довів, наскільки важливо вміти передавати почуття олівцем. Його роботи стали взірцем для цілого покоління майбутніх мультиплікаторів.