Як українські чиновники підкорюють соціальні мережі

4 травня 2018, 23:04
Читать новость на русском

Талмуди документів проти котиків і дотепних жартів. Державні установи почали освоювати соціальні мережі, ставити смайлики і цікаві картинки.

SMM – доволі популярний метод, який гарно освоїли в Україні комерційні фірми, які просувають свій продукт у соціальних мережах. Ще 2 роки тому для Укрпошти це було щось незвичне. Своєї сторінки у соцмережі Facebook державне підприємство не мало. Більше того, не було навіть з кого брати приклад. Однак, за рік роботи зібрали аудиторію в 32 тисячі. Все завдяки нестандартному підходу. Пишуть доступною мовою, додають дотепні меми, відповідають на повідомлення. Заборон на те, що можна публікувати, майже немає. Їхній найпопулярніший пост побачили 700 тисяч людей.

Читайте також: Омелян похизувався у мережі тим, що зустрів у потязі гурт "ДахаБраха"

Після Євромайдану команді реформаторів сайту Верховної Ради з SMM дали повну свободу. Так на офіційному акаунті законодавчого органу з'явилися котики, герої Шерлока і Гаррі Поттера. А головне з'явився зрозумілий текст про законопроекти, які ухвалюють. Головний секрет успіху у тому, що такі мережі є корисними для читачів. І швидко доносять важливу інформацію.

У Prozorro є додатковий бонус. Сторінка Хабармена Семена – вигаданого хабарника, який втілює усе те, з чим бореться Prozorro. Саркастичні пости героя-лиходія допомагають залучити додаткову аудиторію.

Читайте також: Як самостійно перевірити чи не "викрали" ваші дані з Facebook: інструкція

Доволі популярна у Facebook Уляна Супрун постами про медичні поради. Наприклад, розвінченням міфу, що дівчатам не можна сидіти на холодному. Нам зізнається, вести сторінку їй допомагає команда.

Всі теми, які є прописані на Facebook, ми обговорюємо, тоді я їм допомагаю, вони мені допомагають, щоб вони вct прописали,
– розповіла в.о. міністра охорони здоров'я України Уляна Супрун.

Експерти впевнені: рости нам є ще куди. Але державний сектор, зокрема міністерства, загалом вдало ведуть соціальні мережі. І, як не дивно, це одні з найкращих прикладів у світі.

Ми дуже сильно цього недооцінюємо зараз. Якщо подивитися, яка зараз ситуація в Сполучених Штатах, Франції, Німеччині, то середньостатистичне їхнє міністерство, значно гірше працює в соціальних мережах, ніж українське,
– наголосив експерт з інтернет-комунікацій Максим Саваневський.

Але серед прогресивних спеціалістів залишаються ті, які безпорадно користуються таким інструментом, як соціальні мережі. На таких сторінках найчастіше знайдеш привітання керівництва з Днем народженням або звіт, написаний незрозумілою і нецікавою мовою.